Saturday, May 30, 2009

Weekend and marriage



Its already saturday now..how time flies without waiting for anything....
Today, my colleague got married, and another one is tomorrow. I only will be going for today's wedding, and not tomorrow since it will takes place in Kuala Pilah...jauh tu...
Huhuh talking about marriage..I'm really happy to see people getting married and have babies..
it feels like they are already on top of the world...

And on another note, looks at what happen to Waheeda n Akhil...
come on lah Waheeda, ko jgn nak malukan pempuan bertudung..nak berdakwah konon...tp blh gi lepak2 kat pantai mlm2...tak tahu ker bergaul dgn yg bukan muhrim tu haram dik ooooiii..
Eh, marah lak aku..tpnya kan dah asyik deny jer..kan Allah dah tunjuk....klu ko buat sesuatu especially yang menyakitkan org lain, lama kelamaan Allah akan tunjuk gak...
Dunia ni kecik jer..lagipun bangkai mmg tak leh tutup..
Cakap jer lah ko tu nak kan kat si Akhil tu...tapi biasalah..nak ckp takut...kan ke dia tu laki org...
Nanti klu si akhil tu dah cerai nanti..barulah best ko mengakukan...
Biasalah.. aku dah faham benar perangai pompuan mcm ko ni..
Uh aku dah melalut lak ni...

Oh gaji dah masuk...aku pun dah menghabiskan sedikit duit utk shopppinggg...
And tomorrow might be going to Ariani untuk menghabiskan lagi duit aku yg mmg dah semakin surut ni...

Anyway, congrats to Ja for having a baby boy...


p/s : aku dah beli bag yg aku idamkan..huhu i likeeeee...


No comments: