Thursday, May 14, 2009

Renung-renungkan

Pernah tak
  • rasa macam ada kerja byk sgt.. tp tak tahu nak start dari mana.
  • rasa macam penat sangat, and yet tak boleh relaks
  • rasa macam rindu kat someone, and yet rasa tak boleh nak buat apa2 about that.. in this case i mean it for my parents...selalu gak klu rasa rindu sangat..aku sembahyang...pastu hbs je salam...terus menangis kat sejadah...
  • rasa macam ada ramai kawan, tapi tak boleh luahkan anything to kawan ..
  • rasa macam sunyi, tp sebenarnya ko kat environment yg bising
  • rasa macam dah penat sangat dgn dugaan hidup ni, tp harus redha dan bersikap positif.
  • terfikir apa yg korang dah achieve dlm dunia ni...rasa mcm dah ada degree and duit..tp aku tak rasa itu satu achievement.

argh.. bermacam2 rasa lagi yang aku rasa skg..tp aku tak tahu mcm mana nak keluarkan..

ya Allah, hulurkanlah bantuanmu, tolonglah aku yg lemah ini.

ya Allah, apakah ini kafarah atas dosa2 aku selama ini..

ya Allah ampunilah dosa2 ku ini...

Amin..

No comments: