Wednesday, November 5, 2008

cravingg.



semenjak nak dekat exam ni.. tersangatlah rasa craving benda manis2.

nak frappucino ler.. nak rocky road ler..nak coklat ler...

tapi semenjak coklat ada melamine.. aku haramkan diri aku dr memakanny...

wa tak nak sakit ler..


tapi tengahari tadi.. aku telah berjaya minum toffee nut frappucino @ starbucks..

heaven gitu... cumanya aku rasa manis skt...tetap tak leh lawan java chip frappucino kesukaan ku..


klu citer pasal minum ice blended ni kan.. teringat aku masa year 2006.. gi manchester.. minum cafe nero... bestnya... harga cuma 2.5 pound jer...tapi klu dah minum tu jgn ler convert duit mesia.. .mmg terasa kemahalannya....cumanya aku rasa skg ni duit mesia makin lama makin kecik jer...


uwa....camana nak gi holiday lagi ni... :-(

No comments: