Monday, January 5, 2009

big spender



hari tu aku tgk citer ALLY...topik pasal membeli belah..
secara jujurnya aku sgt setuju bila dia kata pempuan ni kuat beli belah...
cth yg Ally bg.. pempuan ni.. klu nak gi majlis, mmg akan beli baju baru...
antara org yg terkena btg hidung.. aku ler tu...

klu nak gi kawan2 kawin mesti nak buat baju baru.. takpun plg koman pun.. mesti baju tu tak penah pakai lagi kat event yg kawan2 aku ada... gilos tak...pastu Ally citer pasal impulse buyer.. mmg aku ler tu...kadang2 bila dah beli tu mcm menyesal lak..tak tahu bila nak pakai.. pastu rasa mcm tak sesuai jer ngan aku...

luckily aku ni bukan jenis yg beli kasut n beg smpi beriban2... aku tak kisah bab ni. .janji comfy n nmpk cantik jer.. nasib baik gak aku ni jenis yg bukan nak pakai sedondon ..dari atas ke bwh.. nak matching sume tu.. klu tak lagi lah selamat duit aku..

anyway..as new year skg ni.. aku nak simpan duit byk2.. blh gi holiday tmpt best2..



2 comments:

zahira said...

aku setuju! tu pasal lar...kalo nak selamatkan duit baik aku dok diam2 kat umah...kalo tak nanti ada jer la benda yg aku nak beli...

fifi said...

ja - mmg btl.. klu keluar.. plg kurang habis pun 50.. tu plg kurang tu..